Borjádi sanzon


Ha a kezetekbe akad a Nők Lapja Évszakok nyári száma, akkor ki ne engedjétek a kezetekből!
Egy meglepetés vár benne Titeket, ha a vége felé fellapozzátok!
A címlapon szereplő nő nem én vagyok, de a 151.oldalon szereplő igen....


És nagyon boldoggá tesz, hogy Sopronyi Gyula készített olyan gyönyörű fényképeket a családomról, a környezetemről, amit még az unokáim is büszkén nézegethetnek.

És a történet,amit Schaffer Erzsébet megírt.......és ahogyan megírta......nagyon hálás vagyok Neki, hogy az én 84 éves Mariska nénimmel együtt szerepelhettünk....

Olvassátok el!

posted under |

12 megjegyzés:

Éva írta...

Köszönöm hogy felhívtad a figyelmemet rá. Lányom nem itt lakik velünk, de a postája idejön és előfizetője a lapnak így feltétlenül elfogom olvasni. Gratulálok,örülök hogy többet megtudhatok rólad!

Csipkerózsa írta...

Már kívülről tudom. Sőt, tudjuk, mert Bori is lapozza naponta.:-)
Azóta -mivel a felvásárolt ötöt elosztogattuk- vettünk még egyet, hogy legyen neki is saját "Pipi néni Újságja".

Dominika írta...

Gratulálok!, én is megszerzem majd az újságot, hogy elolvassam.

Névtelen írta...

Írtam kommentet, de elszállt. Mivel fontosnak tartom, leírom még egyszer: csudajó dolog az, ha valakiről Schaffer Erzsébet ír cikket. Ezt én is nagyon bírnám, őt, és Hulej Emesét kedvelem legjobban. Csak az a baj, hogy rólam nincs mit írni.
A cikken egyébként meghatódtam, Mariska néni csodálatos ember, nemkülönben a barátnője :-)
Gratulálok!
Gabi

Lizi írta...

Köszönöm Nektek, hogy írtatok.Mindig nagyon örülök a reagálásoknak,csak elfelejtem megköszönni....

Annamarie írta...

Gratulálok a médiaszerepléshez! :-) Igyekszem az újságot megszerezni!

Beszter írta...

Nagyon szeretem SE írásait, és örülök annak, hogy Pipi néni méltó a tollára. Csodás helyen éltek csodás emberek között. Élvezettel olvastam a cikket, gratulálok! :)

Éva írta...

Gratulálok! Nagyon szép nyugodt helyen éltek .Érdekes eseménydús napot szereztetek vendégeiteknek, Ők pedig nekünk olvasóknak ! Amikről blogodon is szoktál írni hogy mi mindent csinálsz nem gondoltam volna hogy egy ilyen kis törékeny teremtés vagy?

Zsuzsa írta...

Megvettem, elolvastam, megkönnyeztem.
Majd újraolvastam - ismét párás szemmel.
Tehát az írást is el kellene szépen kezdenem. : )
Kedves Lizi!
Gratulálok, még így, ismeretlenül is!
Gyönyörű a Családod, a hely, ahol éltek és nagyszerű
lehet a Benneteket körülvevő közösség is!
Schäffer Asszony írásai pedig rendkívüliek
- mint ez is; lebilincselők és letehetetlenek!!!
Olvaslak továbbra is szeretettel! : ) : ) : )

Gitta írta...

Olvastam, és még érdekesebb volt úgy olvasni, hogy már innen a bloggerről "ismertelek". DE ez igazán személyes volt.Nagyon szép környezetben élsz...

Eleonóra írta...

Én az újság cikkét olvasva találtam ide. Nagyon szeretem Schäffer Erzsébet cikkeit, stílusát. Szinte hihetetlen, hogy vannak még közöttünk olyan nők, mint te. Becsüllek érte, amit teszel és ahogyan teszed.

Lizi írta...


Köszönöm Nektek,hogy elolvastátok,hogy idetaláltatok....

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments