A november szépségei

Olyan öröm,amikor még megajándékoz minket az ég még néhány csodaszép őszi nappal!
Tegnap reggel olyan köd volt,hogy csak sejtettük reggel hat után,amikor a lányomat vittem a szomszéd faluba a buszhoz,merre is vezet az út.Ma reggel, ugyanebben az időben azt sajnáltam, hogy nem vittem fényképezőgépet.Az ég alja szivárványosan csíkos volt,a narancssárga,a piros és a rózsaszín árnyalataiban.

Ha tehetitek,menjetek ki a saját udvarotokba,a falu szélére,vagy csak a legközelebbi parkba!Raktározzátok el az agyatokba ezeket a fényeket,színeket!(persze fényképezhettek is!)

Nyakunkon vannak a mínusz fokos éjszakák,a hideg, a szürkeség .Töltődjetek fel!!


posted under |

4 megjegyzés:

Holdgyöngy írta...

Én is így vagyok, mindig akkor jön elém valami csoda, ha a gépem nincs velem, vagy éppen akkor alszik ki az elem benne. Igazad van, meg kell fognunk, el kell kapnunk ezeket a pillanatokat, közeleg a tél. S milyen szépek ezek az őszt búcsúztató felvételek.

Susula írta...

Én is korán, hatkor vittem a leánygyermeket buszhoz, visszafelé hihetetlenül giccses, babarózsaszín-bébikék volt az ég - persze, hogy nem volt nálam a fényképezőgépem... /Sosincs nálam!/

Juhmeli írta...

Látom gyakorolsz, ez már ugye az új gép? Nagyon szép képek, jól elkaptad a fényeket. Mi is töltődünk, meg nekiállunk répát ásni.:)


Holnap indul a válaszlevél.

Messzenéző Minyon írta...

Én ma, a napsütésben vettem észre, hogy a vetési varjak tolla nem is fekete, hanem ké, zöld, mikor hogy süt rájuk a Nap. Csodaszépek voltak, pedig amúgy nem mondanám rájuk, hogy szépek.

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments