Új-zélandi spenótot tessék!!

 Elég hihetetlen, hogy még most is van miről ódákat zengni a kertben.Minden senyved,már ami megmaradt,de ez a spenót!!!!



A rendes parajjal nem volt szerencsém,az egy hét alatt felmagzott ,igyekeznem kellett a fagyasztással.Két évvel ezelőtt vetettem először új-zélandi spenótot.Azóta nem tudnám kiirtani,bár nem is akarom..Idén már nem is vetettem,tudtam, hogy számíthatok néhány megbújó magra a föld mélyén.Úgy tűnik,volt bőven.Tavasz óta nődögél,a levelek elöregszenek,ha nem szedem le,de közben másik,zsengét hoz oldalhajtásokat növeszt,és növekszik  ágas-bogas összevisszaságban.

Vicces,amint a magok megbújnak a levél nyelénél,itt növekszenek az új hajtások is.Megpróbálok magot szedni,hogy jövőre én dönthessem el,hol legyen a kertben,ne a növény maga.
A következő hét programja a mélyhűtés lesz.Azt hiszem,egy  menzára nyugodt szívvel beszállíthatnék most,annyi van.
A borsó helyére vetettem uborkát és zöldbabot.Az uborka nem ment semmire még egy kis locsolás mellett sem.A zöldbab is csak ott,ahol víz érte.A képen is látszik,hogy vagy ki sem bújt, vagy teljesen lemaradt a többitől,amit nem ért víz.
Viszont a többi bokor gyönyörű,teli zsenge zöldbabbal.Jut nekünk is,a hűtőládába is és ajándékozhatom is bőven!

posted under |

3 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

Mi pedig ódákat zengünk az ajándékba kapott zöldbabról.:-)
És kérünk szépen új-zélandi spenótot. Imádjuk, és legalább annyit fogyasztunk egy évben, mint egy kisebb menza...

Edit írta...

Milyen íze van ennek a spenótnak? Van különbség a nálunk kapható spenót ízétől?
Ha lehetne én is szeretnék kérni ilyen magot, és ha érdekel, én meg küldök olyan kukorica szemeket, amit most utoljára a blogomra kitettem :)))
A címem: jedio@gmail.com ott megbeszélhetjük.

Edit írta...

Jajjj bocsánat, én rontottam el az email címem:
jedio1234@gmail.com

Várom a leveled és küldöm a címem. egyébként amit írtál, hogy tarkában volt olyan kukoricád, abból is van magod?

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments