Wyandotte a tányérunkon

Szeretem a női újságokban az átváltoztatós képeket.Tudjátok,az- ilyen volt-iyen lett- képekre gondolok.Nos,én is ilyet játszottam....

5 wyandotte maradt ,ebből kettő kakas volt.Muszáj volt egyiküket a másvilágra küldeni,mert az egyik elnyomta a másikat,sőt a tyúkokat is duplán hajkurászták,ha épp nem vesztek össze rajta.
ilyen volt.....
itt már meztelenül....

micsoda idomok...



és ilyen lett....



Két napig ettük,egyszer Csipkerózsáékkal,aztán másnap.3,5 kg volt megtisztítva, feldarabolva .A szomszédasszony segített,mert én nem mertem volna se megfogni,se elvágni a nyakát,olyan hatalmas volt.

Én naiv,azt gondoltam, hogy a domináns kakast vágjuk le,mert szegény elnyomottnak micsoda élete van.
Azóta teljesen megváltozott,kinyílt a csipája!Rajtam kívül mást nem enged a baromfiudvarba,csak söprűvel lehet bemenni,mert nekitámad az embernek.A szegény elnyomott...

Egyre jobban látom,mennyi emberi tulajdonságot hordoznak...

posted under |

6 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

És húúúú, de finom volt! Pedig én nem is nagyon szeretem a pörköltet.:-)))
Azért most nehéz elképzelni a mi drága pici pipikéinkről, hogy egyszer csak egyikből-másikból domináns hím lesz a baromfiudvarban.
Ja, és új kedvencünk van: a kis erdélyi kopasznyakú fiúcska. Mert egészen biztos, hogy ő kakas.:-)))

Piroska írta...

Ezzel a természetes kiválasztódás ellen tettél, mert így a "rossz" kivált és tovább szaporodik. Az eleven kakas pedig megnyugodott volna. :)

Lizi írta...

Kedves Piroska!
Biztos igazad van,én még sok mindent tanulok...

Edit írta...

Jajj nekünk is egy kendermagos kakasunk van, vagyis egyedül maradt....mert vagy 2 hete 3 kakast kellett levágjak. Anyu sem vágja el a torkukat. Na de most az az egy...én is seprűvel megyek be, és néha bizony terelgetnem kell finoman....hogy hess innen :D :D :D És én meg olyan de olyan fini sültet csináltam belőle, a tyúkudvar oldalon találtam a receptet.

Piroska írta...

A veszedelmes kakasokra találtam megoldást.
Az állatot megfogom, persze az ólban, jó lenyomom a földre s mondogatom jó hangosan:"KI AZ ÚR A HÁZNÁL?ÉN VAGY TE"? Másnap már ha a hangom meghallja, menekül és eszébe sem jut támadni.Ez a módszer úgy 3hónapig működik.Utána ismétlés, vagy levágni a kokast.:)

Edit írta...

Na ezt a módszert kipróbálom :D :D :D :D

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments