Nálunk még a tyúkok is rucolát esznek

Megbolondult az időjárás.Szegény krókuszok azt hiszik,eljött az ő idejük.

A tyúkok pedig a bolondját járatják velem.Szándékosan nem adok nekik tápot,hiszen olyan tojást a boltban is vehetek.Kapnak darált kukoricát,búzát,szotyit és még egészben is szotyolát,kukoricát.Mindenféle zöldet,tyúkhúrt ilyenkor is,ha találok.Tavasztól pedig a kertem összes gyomját,amit ugye hozzáértésem révén(mondhatjuk egy kis lustaságnak is) bőven van.
Sőt.Előző évben a rucola őrületesen nőtt,rengeteg volt és óriási.Megosztotta a családot.A felnőttek és a tyúkok ették igazán.Megfigyeltem,hogy ezért a salátáért vagy rajong valaki,vagy borzasztónak tartja.A tyúkok rajongtak érte.
Szóval ,azt akartam elmesélni,hogy pórul jártam .Karácsony előtt úgy tojtak a tyúkok,hogy még ajándékozni is tudtam belőle,töltött tojást készítettem.Egyik napról a másikra egy sem volt.Pogácsasütéskor le kellett mennem megnézni,hogy meg tudom-e kenni a pogácsákat valamivel.Üres volt a fészek.Szégyen szemre visszakunyeráltam az elajándékozott tojásokból.
Úgy gondoltam,nem mehet ez így tovább.Rátaláltam magyar termesztésű szójára a gazdaboltban,ami ugyebár nem génmódosított.Egyik reggel vettem  néhány kilót,kevertem az ennivalójukba,és kiengedtem őket.Megnéztem azért a fészket.ÖT tojás volt benne,anélkül hogy ettek volna már a fránya szójából.

A fóliába vetett télálló borsó szépen kibújt.


posted under |

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments